وقتی شکوفههای عشق، در نیمه شعبان به بار نشستند…
در روزی که بوی بهار با عطر مهدی (عج) درآمیخت، گلستانِ دانشآموزان ما، شکوفهریزی متفاوت داشت. امروز، نه تنها دیوارهای مدرسه، که قلبهای کوچک و پاک دانشآموزانمان نیز با نورِ ولادت فرزند پیامبر، روشن شد.
دانشآموزان عزیز ما، با قلمهای کوچک اما با قلبی بزرگ، و با هنری که از سرِ عشق به آلمحمد برآمده بود، جشنی برپا کردند که تماشای آن، چشم را به اشک و دل را به شادی وامی داشت. از تزییناتِ پر از امید گرفته تا نغمههای ستایشآمیزی که در فضای مدرسه طنینانداز شد، همگی پیامی واحد داشتند: «ما منتظر هستیم.»
این جشن، تنها یک مراسم نبود؛ بلکه هدیهای بود از جانب نسل آینده به پیشوای زمان. از تمامی دانشآموزان خلاق و پرتلاش که با عشق این ضیافت را رقم زدند، سپاسگزاریم. شما امروز نشان دادید که چگونه میتوان عشق را در قالب هنر و فعالیت، به زمین آورد.







